Артемова Л.В. ˗ Освітня
програма «Методологія
та організація роботи над дисертацією для здобуття наукового ступеня доктора
філософії» з галузі знань 01 – Освіта, спеціальності 015 ˗ Професійна освіта,
спеціалізація «Педагогіка вищої школи»
|
7
|
Artemova L. Educational program ‘Methodology and organization of the
work on the
PhD degree thesis in the field of knowledge 01- Education, speciality 015 – Professional education, specialization
“Pedagogics of higher school”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Артемова Л.В. ˗ Дослідження в
галузі
дошкільного виховання в УРСР
60-80-
ми роками
ХХ століття
|
|
Artemova L. Research in the field of
preschool
education in the USSR in the
60-80 years of the
20th century
|
33
|
|
|
|
|
Беленька Г.В. ˗
Студентські експрес - дослідження в контексті фахової підготовки
|
64
|
Belenka H. Students’ express investigation in the context
of professional training
|
|
|
|
|
Безручко О.В. ˗
Невідомий експеримент української кінопедагогіки 30-Х рр.. ХХ ст.
|
83
|
Bezruchko O. Unknown experiment of Ukrainian cinemapedagogics of the XX
century thirties.
|
|
|
|
|
Valchuk O. ˗ What develops social and cultural
competence in students
|
99
|
Valchuk O. What develops social and cultural competence in students
|
|
|
|
Голота Н.М. ˗ Специфіка
відображення просторово-часових
уявлень дітьми дошкільного віку в зображувальній діяльності
|
143
|
Holota N. Specificity of spatial and temporal representations display by
preschool children in the pictorail
activity
|
|
|
|
|
|
|
Довжук Н. Ш., Довжук В.В., Ліпська О.О. ˗ Методичні основи організації викладання спеціальних
дисциплін магістерської підготовки провізорів у вищих навчальних закладах
України
|
163
|
Dovzhuk N., Dovzhuk
V., Lipska O.
Methodological bases of organizing the teaching of master’s
degree major disciplines
for pharmacists in higher educational
establishments in Ukraine
|
|
|
|
|
|
|
Карнаухова А.В. ˗ Модель внутрішньосімейних стосунків в українській казці
|
181
|
Karnaukhova A. A model of family relations in
Ukrainian fairytale
|
|
|
|
Кублій Л.І. ˗ Базова
мова при вивченні студентами алгоритмізації і програмування
|
199
|
Kublii L. The basic language in studying algorythmisation
and programming by students
|
|
|
|
|
Кійко Т.Б., Міненок А.О. ˗ Психолого
-
педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних
дисциплін у вищих навчальних
закладах
|
218
|
Kiiko T., Minenok A. Psychological and pedagogical
bases of organizing the improvement
of medical and biological disciplines
teaching in
higher educational establishments
|
|
|
|
|
|
|
|
Клос Л.Є. ˗ Підготовка
майбутніх соціальних працівників до здоровʼєзбережувальної діяльності: методичні
аспекти
|
233
|
Klos L. Preparation of social
workers for health keeping activity: methodological aspects
|
|
|
|
|
|
|
Кузьмич О.А. ˗ Методика діагностування вихованості мовленнєвого етикету в
молодших
школярів
та сучасної практики його виховання
в дітей в умовах сімʼї і школи
|
278
|
Kuzmych O. Methodology of diagnosing the pupils’ elementary grades speach
etiquette and modern practice of
its development in the
family and school.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кривоносова О.В. ˗
Педагогічні умови розвитку вокального слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва
|
311
|
Kryvonosova O. Pedagogical conditions of vocal ear development
of primary pupils during the music
lessons
|
|
|
|
|
|
Мельник С.В., Воскобойніков
С.О. ˗ Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців із
захисту інформації у кіберпросторі в Сполучених Штатах Америки.
|
328
|
Melnyk S. Voskoboinikov
S.
Peculiarities of professional training of specialists in the US cyberspace information
protection
|
|
|
|
|
|
|
|
Мажец Б.В. ˗ Новаторські
тенденції в дошкільній педагогіці
|
346
|
Mazhets B. Innovative tendencies in pre-school pedagogics
|
|
|
|
Melnyk N. ˗ Preschool teachers’ profesional training in Great
Britain
|
368
|
Melnyk N. Preschool teachers’ profesional training in Great
Britain
|
|
|
|
Новоселецька І.Е. ˗
Актуальність розвитку
художньо-творчих здібностей дітей пʼятого року
життя в початкових мистецьких навчальних закладах
|
|
Novoseletska I. The
topicality of artistic creative
skills development of 5 year children
in primary artistic educational establishments
|
392
|
|
|
|
|
Паламар С.П. ˗ Особливості роботи над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках
читання в початковій школі
|
408
|
Palamar S. Peculiarities of investigating epithets as expressive
means of the language imagery during reading classes
in the primary school
|
|
|
|
|
Рудик А.В., Воскобойнікова Г.Л. ˗
Упровадження інноваційних технологій у процесі магістерської підготовки в системі
університетської освіти
|
427
|
Rudyk A., Voskoboinikova
H.
Implementation of innovative technologies in the process of
master’s trining in the
system of Ukrainian university education
|
|
|
|
|
|
|
|
Совгіра С.В. ˗
Методологічний фундамент формування уявлень про екологічну культуру та екологічну компетентність майбутніх
учителів
|
444
|
Sovhira S. Methodological foundation of forming ideas of the ecological culture and
competence of young teachers
|
|
|
|
|
|
Самойлов О.Ф. Панарін
І.А. ˗
Синергетичний
підхід у викладанні курсу «Міжнародні системи та глобальний розвиток» в
аспекті професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин
|
474
|
Samoilov O., Panarin I. Synergistic approach in teaching the
course of ‘International
systems and global development’ in
the aspect of professional training
of international
relations specialists
|
|
|
|
|
|
|
|
Чебанова О.Є. ˗ Дидактичні
методи викладання курсу «Теорія та історія світового театру» для студентів
спеціальності «сценічне мистецтво» в аспекті професійного виховання майбутніх
акторів
|
498
|
Chebanova O. Didactic methods of teaching
the course ‘Theory and history of the
world theatre’ for the students
of ‘acting technique’ speciality in the
aspect of professional training of young
actors
|
|
|
|
|
|
|
|
Шинкаренко Л.І. ˗ Відкрита освіта – важливий напрям розвитку
освіти дорослих
|
521
|
Shynkarenko L. Transparent education – an important sphere of adults’ education development
|